6 Ağustos 2015 Perşembe

GOSH - Boombastic Maskara

    Herkese merhaba! :)

    GOSH'un en sevdiğim markalar arasında olduğunu daha önce de defalarca söylemiştim zaten. Gerek cruelty free oluşu, gerek ürünlerini oldukça kaliteli bulmam da bunda etken.

    Bu seferde bu çok sevdiğim markanın Boombastic maskarasını denemek istedim. Bakalım gerçekten vaadettiği gibi XXL hacim verecek mi? Deneyip görmek lazım dedim. :)

gosh boombastic

    Maskaranın fırçası tam benim sevdiğim tarzda, plastikimsi kirpikleri tek tek tarayan fırçalardan. Zaten kıl kıl olan kocaman fırçalardan artık çok da bir beklentim olmaması gerektiğini acı tecrübelerle öğrendim. Belki biraz büyük mü boyutu bilemedim, ya da yok yok değil, iyi boyutu! :D



gosh boombastic

    Bakınca "Enee bı mıymış yeaaaa!" dedirtecek tarzda minnoş minnoş kılcıkları var. :)))) Kızlar mühim olan fırçadaki kılcıkların boyutu, sayısı değil gerçekten de. Mühim olan kirpikleri tek tek tarayıp ayırabiliyor mu? İşte o. Sonuç olarak kocaman fırçalardan daha iyi hacim verdiğini söyleyebilirim. :)

rimel


    Uyguladığımda ise duruşu böyle. Kirpiklerim kaşlarıma değmedi belki ama, verdiği hacim bence gayet yeterli. Başarılı buldum seni Boombastic, hadi gene iyisin! Ha bir de LR lash booster primerla birlikte kullanılırsa tadından yenmez işte o zaman. ♥

    Gosh ürünlerini Gratis'lerde bulabilirsiniz. Hele bir de indirime denk geldiyseniz aman efendim, kimse dokunmasın keyfinize. :))

    Bana vakit ayırıp yazımı okuduğunuz için çok teşekkür ederim, buraya kadar zahmet edip gelmişken de bloğumu takip etmezseniz olmaz tabi şimdi! :) Şöyle sağ üst taraflara doğru bir gfc olacaktı şuralarda bir yerlerdeee... Hah evet işte o! Takip için teşekkürler! :*

    Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize çok çok iyi bakıınnn! ♥♥♥


2 yorum:

  1. güzel olmuş canım bende yeni maskara arayışındyım sanırım maybelline ya da loreal alacağım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Cruelty free maskaralara da bir şans ver bence :*

      Sil

♥ Bak en çok bunlar okundu ;)