12 Nisan 2015 Pazar

Oriflame Giordani Gold Bronzing Pearls

    Herkese merhaba!

    Keyfiler nasıl? :) Umarım iyi bir pazar günü geçiriyorsunuzdur! ♥

    Bugün sizlere bahsetmek istediğim ürün çok uzun zamandır beğenerek kullandığım Oriflame Giordani Gold'un bronz top allığı. Hatta direk bronzer olarak da kullanılabilen bir ürün. Oriflame, Çin pazarında olduğu için "gri bölge" diye tabir edilen bölgede. Yani kendisi hayvanlar üzerinde deney yapmıyor olsa da Çin pazarında olduğundan dolayı %100 cruelty free değil. Ben zaten bu ürünü cruelty freelik hakkında hiç bir fikrim olmadığı dönemlerde almıştım, şuan alır mıyım? İlk tercihim %100 cruelty free olan başka bir marka olur herhalde...

 
oriflame giordani gold

    Pigmentasyonu gerçekten kaliteli. Renk tonları arasındaki geçişi başarılı buldum. Yüzüme kontur uygulamak için kullandığım gibi, allık olarak da kullanabiliyorum. Keşke Oriflame Çin pazarında olmasaydı da bittiğinde tekrar ilk tercih edeceğim ürün bu olsaydı...


oriflame bronzer

    "Gri bölge"den alışveriş yapmaya devam eden cruelty free ürün kullanıcıları varsa benim çok memnun kaldığım bir ürün, kullanmalarını tavsiye edebilirim. Üniversite hayatımın allığı, bronzerı her şeyi... Ve gördüğünüz gibi daha dopdolu, bir türlü bitmek bilmedi! :))

    Artık Lily'i fotoğraflarda göremediği için şikayetçi olanlar var. Sebebi biraz benim tembelliğim, biraz vakitsizlik... Bu sene son sınıfım ve DUS'a hazırlanıyorum, daha önce de bahsetmiştim. Vakit sıkıntısından dolayı Lily'i birazcık özlettim sanırım size. Uygun bir zamanda Lily ve sıradaki tanıtacağım kozmetik ürünleriyle güzel güzel fotoğraflar çekmeyi planlıyorum. Bunun da müjdesini vereyim şimdiden! ♥ :))

Bana vakit ayırdığınız için çok teşekkür ederim, bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın. Hoşça kalın! :* 

bakımlı ginepig
Benim "bakımlı ginepig"im ♥ Lily ♥ :))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥ Bak en çok bunlar okundu ;)